trött och inte så glad.

puh. vilken dag. hade visserligen räknat med att redovisningarna idag skulle bli jobbiga, men hade inte räknat med att bli totalslaktad av läraren. inför alla satt hon och sa hur dåligt mitt arbete var och att det inte dög osv osv. kände mej så sjukt förödmjukad och tårarna brände bakom ögonlocken. ge mej kritik, fine, men INTE på det sättet och INTE inför mina klasskompisar. sen jag kom hem har jag mest bara känt mej vissen och värdelös. inte en rolig känsla såhär en fredagseftermiddag.

tur att morgondagen kommer bli uuuuunderbaaaar! äntligen ska vi gå och se Jesus Christ Superstar, wehey! ska bli så kul att mamma, Julle, moster Lotta och kusin Jenny kommer hit.

nu har jag tusen saker att göra och om jag hade börjat direkt när jag kom hem så hade jag vart typ klar nu. typiskt mej. men nu börjar jag.
Hej så länge o ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej babe!

Vilken dum lärare! Tror inte ditt arbete va så illa!

Skickar en extra kram

Så bra! =) Har ju bara hört att den va sevärd.. ingen hade tidigare sagt att den va över 2,5 timmar tills jag bokade! ;) Ska bli spännande!

Älskar Nicole Kidman! =)

Här har julen o allt varit fin! Din då? Skönt att komma hem en sväng?

Kramar

2009-01-09 @ 17:45:01
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Michelle

Oh Hanna, den va ju helt fantasktisk! Både jag o Mats va helt tagna av filmen! Men som du säker vet så e ju inte biostolarna så sköna i Motala.. så vi kommer att se den igen fast hemma! =)



Det blir ju så under julen o framförallt när man e hemma på snabbvisit! =) Vi kommer hinna ses i sommar säkert! =)

Händer ikväll då?

Kramar

2009-01-10 @ 10:55:34
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: annapannaaa

Var det Monica som kritiserade arbetet? För det gjorde hon med mitt och Lindas också, hon kom verkligen BARA med negativ kritik och på sånt de inte ens berättat att vi skulle ha med.. sjukt dåligt av henne. Hon bara malde och malde om fel man hade, störd kärring. Ditt arbete va säkert super :) ses snart o ha de underbart ikväll. puss puss gumman.

2009-01-10 @ 19:05:11
Postat av: Jenny

Sv från blogg:

Åh menar du allvar :O! Vad sjukt att se honom ute på stan, så här dagen efter.. Klart du skulle gått fram och sagt att han var fantastisk. Då skule han nog blivit glad :) Fast jag hade nog inte heller vågat iofs.. (A)



Tack för att vi fick komma hörrdedu. Det var himla mysigt. Hoppas vi kan gå på nåt mer tillsammans nån gång i framtiden ;) Puss på dig kusinen)

2009-01-11 @ 16:48:36
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Michelle

Tack! =) hihi gissa om det va svårt att hålla sej när vi pratade före jul! ;) Har bitit mig i tungan flera ggr!

Va musikalen bra?

Kram

2009-01-12 @ 18:37:55
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0