Välbehövd helg.

helg änckligen! (som man skulle säga på min underbara dialekt...)

denna vecka, plus veckan och helgen innan har minst sagt varit hektiska! bara skola, jobb, skola, jobb.
lägg en förkylning, en sjuk pojkvän och skitsnacksdrama(!) i skolan på det så kan man kanske förstå att jag är....TRÖTT. tröttare än tröttast, tröttare än jag varit på mycket länge. så trött så jag börjar klippa med ögonlocken redan vid halv tio-tio på kvällarna (vilket är tidigt för mej).

p.g.a pojkväns influensa och min extrema rädsla för smitta har vi även gått med minst en meters avstånd mellan oss i flera dagar och jag har saknat honom! men igår kurade vi ihop oss i soffan, äntligen. så sjukt att bo tillsammans men ändå inte få va tillsammans, på nåt sätt.

ikväll ska jag jobba (måste verkligen börja förbereda mej för det strax) till kvart över nio. och sen har jag tackat nej till jobb i helgen. jag behöver en helg där jag tänker på mej, och gör saker som är roliga, inte bara nödvändiga.
jag ska börja med härlig gympa och sen mys på stan med fika och annat, tillsammans med fina Johanna imorrn. På söndag ska svärmor firas. På måndag ska vi nog till Ikea kanske.
Ja det ska bli en fin helg. :)

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: hydonken

ja jeflar nu firar vi helg! syns 9.30 imorgon, fitta som få! :P puss!

2009-01-23 @ 18:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0