vardags-Hanna

nu har lata, lediga Hanna fått regera ett bra tag. hög tid att försöka plocka fram vardags-Hanna som är duktig, disciplinerad, initiativ-tagande. idag har det gått sådär, lite plockande i lägenheten iaf, imorrn ska det tas itu med städning, förhoppningsvis en ordentlig storhandling och tvätt. Johannes är ledig då och jag ska ju inte behöva göra allt själv? ;) man passar ju på när man kan va två om det förstås.

sen ska årskortet på friskis inhandlas. kommer kosta mucho pengar men nu sjuttan ska jag bli fit igen!

och så var det skolan, största ångesten. men ett av mina fina nyårslöften är att skärpa mej till nästa kurs. är så sjukt irriterad över det extremt pissigt dåliga upplägget av detta vi hållit på med nu så jag pallar faktiskt inte ens engagera mej så överdrivet mycket. men sen ni! sen ska ni få plugg-Hanna introducerad för er.

men nu är det lördag eftermiddag, och jag börjar inte just ikväll. :) men nu vet vi iaf vad som gäller.
duschen känns väldigt inbjudande just nu, fryser som en liten snöboll.

sen när bobbo kommer hem blir det nog en mysig lördagsmiddag, lagad av oss tillsammans. nicenicenice.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0